עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
מבוא:
הזירה האינטרנטית הנה פלטפורמה לביטוי וייצוג עצמי,היא משמשת אותנו כזירה חברתית ופוליטית.
אנו רוכשים ומוכרים,עובדים ונחשפים באמצעותה כיום יותר מבעבר.
וככזו ישנה מחויבות לאפשר לציבור חווית גלישה מהנה וקלה ככל האפשר.
אנו משקיעים משאבים רבים להפוך אתר זה לנגיש בכדי לאפשר את חווית הגלישה לכלל האוכלוסייה ולאנשים עם מוגבלויות בפרט.
המוטו שמוביל אותנו הנו כבוד האדם וחירותו,שכן מדובר באבן יסוד בחברה הישראלית כי כולנו שווי זכויות ושווים במהותנו.
שימוש ברכיב ההנגשה:
באתר זה מוטמע תוסף הנגישות enable המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות.
מדריך למשתמש בתפריט:
בסרגל הנגישות יש 2 סוגים של הגדלות לנוחיותכם, אך אם תרצו להגדיל עוד את האותיות תוכלו להשתמש בפונקציות המקלדת הבאות:
למען הסר ספק:
אנחנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים,בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות.
באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם.
אתר זה הנו אתר שמיש לכלל האוכלוסייה ברובו ובהשתדלות מקסימאלית..
ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים כי טרם הונגשו או שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו מבטיחים כי מתבצעים מרב המאמצים לשפר ולהנגיש ברמה גבוהה ובלי פשרות.
במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר וצפייה בתוכנו אנו מתנצלים ונשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לכך .
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
מסירת מידע
בפורמט נגיש: בהתאם לצורך אנו מעמידים עבור לקוחותינו
אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים
עם מוגבלות בהתאם לצרכיהם הספציפיים ככל האפשר. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן
ליצור קשר עם רכז/ת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
יש
לציין כי אנו ממשיכים באופן תדיר במאמץ לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר
לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לגלוש בו בצורה הנגישה ביותר. במידה שנתקלת
בבעיה או תקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח להתעדכן בכך ואת/ה מוזמנים לפנות בנושא
לרכז/ת הנגישות שפרטיו/ה בהמשך ההצהרה, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל
בפנייה בהקדם האפשרי. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד
לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:
1.
תיאור הבעיה
2.
מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
3.
באיזה דף גלשתם?
4.
סוג וגרסה של הדפדפן
5.
מערכת הפעלה
6.
סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
פרטי
התקשרות:
כתובת:
מצדה 14 , בני ברק
שם
העסק: הום פארטי
טלפון
להתקשרות: 053-7360000
פרטי
רכזת נגישות:
שם
רכז/ת הנגישות: אסתי
טלפון:
053-7360000
מייל:
homeparty.office@gmail.com
תיאומי
נגישות לפני ביקור:
מייל
לתיאום ליווי: homeparty.office@gmail.com
טלפון
לתיאום ליווי: 053-7360000
אנשים
עם מוגבלות בשמיעה יכולים לצור איתי קשר ב:
מייל:
homeparty.office@gmail.com
הסדרי
נגישות מבנים
להלן הסדרי
הנגישות הקיימים בבית העסק :
קיימות
חניות נכים
קיים רצף
גישה מהחניה דרך הכניסה לבניין / העסק
קיימות
עמדות נגישות לקבלת שירות
הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי
שמיעה.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
במקרה
הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדת האירוח כדי לקבל כל סיוע הנדרש.